Minden egybe lap! 
Ha, már itt vagy, dobj egy szavazatot! 
Köszi! :)
MENÜ

Egy kis Shakes & Fidget

 

A karakter 

A regisztráció során a játékos választhat, amellett, hogy nem, a rassz a karakter a "jó" és "rossz" (a valóságban tájolás nem befolyásolja a játék, de csak a megjelenése a karakter valamint, hogy milyen típusú paripa, hogy lehet):

  • beszélt orientáció "jó": az emberi , elf , törpe , gnóm
  • beszélt orientáció "rossz": ogre , dark elf , goblin , démon

Kiválasztása a fajta, úgy kell megválasztani, az "osztály" a karakter között harcos , mágus és felfedező .

Mivel a BBMMORPG, faj és az osztály a karakter befolyásolja a jellemzőit és képességek: erő , ügyesség , intelligencia , alkotmány és a szerencse is értékek különböző kiindulási alapját attól függően, hogyan készítsd el a karaktert. Ezek a jellemzők is befolyásolják a játék kimenetelét során összecsapások szörnyek és a többi játékos. A "harcosok" a harcosok számos egészségügyi és a rossz fizikai erő, a "varázslók" nagyon erős támadás, de van egy viszonylag gyenge alkotmány, a "felfedezők" képzett és megfelelő, könnyen elől az ütések az ellenség, hogy az erő és a védelem köztes.

A fajta egy karakter lehet változtatni során a játék, egyébként ez nem lehetséges, az osztályban.

Felépítése a játéknak

A cél a játék, mint említettük, a játékosok felfelé a létrán, és eléri az első helyet. A rangsor kapcsolódik " tiszteletére , azt jelzi, hogy függ a kimenetele a összecsapások a karakter: a nyereség becsület pontokat, ha megnyersz egy harcot, akkor elveszíti, ha vereséget szenvedett. A harcok lehetnek PvE ( Player vs. Monster ) vagy a PvP ( Player vs Player ):
  • PVM : elleni küzdelem szörnyek és egyéb emberi számítógép-vezérelt fel a végén a "küldetések" elfogadott "kocsma", vagy a "börtön";
  • PvP : küzdelem más játékosok ellen zajlik a "Arena", ahol kihívás minden játékos.

Érdemes megjegyezni a harcok, amikor az ábrázolás a karakterek kerülnek egymással szemben, és a támadások, dobott viszont minden játékos képviseli grafikus animációval a megfelelő karok és / vagy védelmi rendszereket.

A "Csárda" az a hely, ahol a játékos lehet keresni "érmék" az arany és / vagy ezüst, amely vásárlásra (néha még a "gomba", és néhány tárgy), hogy javítsa a jellemzők a karakter, mint a szilárdság és ellenállás támadás és védekezés. A küldetések a kocsmában van korlátozva 100 perc naponta: minden küldetés fogyaszt változó számú percet és jutalmazza meg egy bizonyos mennyiségű érmét. A játékos befejezi a küldetést, és megkapja az érméket, és / vagy a tárgyak, ha legyőzi a szörny a végén a misszió. Ha a játékos fizet a fogadós 1 gomba, kap egy extra 20 perc küldetések: ez a kifizetés csak akkor lehetséges, 10-szer egy nap. A mutató a küldetések visszaáll 100 minden új nap. Továbbá, ha egyszer eléri szinten 100, akkor kinyit egy kulcsot, amely lehetővé teszi, hogy a nyitás a kabinet Arcanum. A kabinet Arcane lehetővé teszi, hogy kap elemek (normál és epikus) "dobott" egyéb tárgyak belsejében.

Az idő a küldetés lehet rövidíteni, hogy megvásárolják egy mount, fantasztikus állat, amely csökkenti az időben, amely lehetővé teszi, hogy végre bevetésre. A tartók megvásárolható a "stabil" fizet az arany, ezüst, vagy gombával, korlátozott időtartamát.

Nell "fegyvertár" és a "mágikus shop" meg lehet vásárolni elemeket, hogy javítsa a jellemzői a játékos: veszel fegyvereket a fegyvertár támadás vagy védekezés páncél, míg a boltban mágikus italokat és amulettek. A költség a pénzérme és / vagy gombák. Mindkét tárgy fegyvertár, akik vásárolni varázslatok változás minden nap. Az áru ebben "fegyvertár" vagy a "magic shop" kifejezés helyett sokszor az ár 1 minden gomba leltár cserélni.

A "börtön" a titokzatos hely, ahol találkozik szörnyek erősebbek, mint azok megtámadták a végén a szokásos feladatok. A Dungeons 13, egyenként 10 szinten belül. Hozzáférés a dungeon meg kell találni a kulcsot a küldetések a kocsmában. Bizonyos karakter szinten kinyit hozzáférést a dungeon majd szinten 10-től beírhatja az első dungeon, a 20-as szintet től beírhatja a második, stb ... A Dungeons 9-től nincsenek kulcsok, de egyszerűen ki kell töltenie a korábbi pince. Győzd le a szörnyeteg a dungeon keres sokkal több érmét és tapasztalati pontokat, mint a szörnyek a missziók. Szintén gyakran szembesülnek bizonyos tárgyak gyakran felismerhető a kék írás, amely az eladó a boltban, vagy a fegyvertár nagyon ritkán, nagyon versenyképes bónusz.

Távollétében a játék, a játékos beállíthatja a karakter "ügyeletben", hogy végre ügyelet (kezdve minimum 1, maximum 10 óra), lehetővé teszi, hogy pénzt keres extra érméket, de megakadályozza, hogy végezhet más műveleteket (harc az arénában, fuss küldetések a kocsmában, lépjen be a börtön).

Céhek 

Shakes & Fidget lehetővé teszi a játékosoknak, hogy csoportos össze céhek . A céh nem csak egy hely, ahol találkozhatnak, és egyeztetnek (egy beszélgetés valós időben), de ez is egy olyan rendszer, hogy növelje előnyét beszerezhető a játék: ajándékozó a céh megváltoztatja érmék és tapasztalati pontokat, hogy kapsz egy extra bónusz Minden küldetés és az egyes párbaj.

Ezen kívül, a céh indíthat háborút egy másik céh. Ebben az esetben, a támadás a 10 óra után a nyilatkozatot, és mindkét tagja a céh, a csatár, aki megtámadta kell készítenie a támadást, és / vagy a védelem. A céh szinten nyer vagy veszít becsület pontokat, amelyek hasznosak az általános besorolását a céhek. A csata kezdődik a karaktereket az alsó rangsor a két résztvevő céhek a csatát legyőzte karaktert ad utat, hogy rögtön utána, hogy részt vesz az akcióban.

Mind a bűncselekmény és a védelem olyan intézkedéseket, amelyek a játékosnak el kell fogadnia kifejezetten kattintással a megfelelő gombok részben Céh. De van egy különbség, hogy támadja meg a céh és egy másik egyesület támadás: az utóbbi esetben, ha a játékos nem vesz részt a támadás, nem ad hozzájárulást a harcot, míg az első esetben, még azok is, akik nem úgy dönt, hogy részt vesz az összecsapás, látni fogja a karakter részt vesz a "csökkentett", azaz felbukkan a csatában a fél életét.

Továbbá, ha a vezető a céh elérte szinten 50, akkor kinyit az úgynevezett "Raid", azaz egyfajta Dungeon céh. A szörnyek a raid arc egyenként tagja a céh, amíg nem kap a főnök, sokkal erősebb, mint az összes más szörnyek. A támadások az egész 50..

Eredete 

Shakes & Fidget alapja az azonos nevű képregény rajzolta Oskar Pannier és Marvin Clifford  , amely történetét meséli Shakes és Fidget , illetve a harcos és egy emberi mágusgnóm . A képregény meg egy fantasy világban, és egy paródia a World of Warcraft .

Szavazás

Jó ez az oldal? :)
Legjobb *-*
Elmegy
Nem annyira
Nagyon rossz
Asztali nézet